V Slovenijo uvažamo piva Staropramen, Paulaner, Corona, Veltins, Leffe, Stella Artois, Jelen, Ožujsko, Nikšičko, Beck's, Hoeegarden, Blue Moon, Hobgoblin, ... V ponudbi imamo okrog 65 različnih piv.
Najprej je seveda razlika med lager in ale pivi. V modi so trenutno slovenska craft piva. Piva se razlikujejo po okusu, aromi, stopnji alkohola. Slovenci smo sicer bolj dovzetni do čeških piv.
Paulaner je naš partner od leta 2011 dalje. V Sloveniji je bil prisoten že prej. Paulaner je v Sloveniji v višjem cenovnem rangu piv, kar je za slovenskega potrošnika težje sprejemljivo, to lahko vidimo tudi po tem, da je Heineken znižal svoje cene – Paulaner je v približno istem cenovnem rangu. Po kvaliteti je Paulaner brez dvoma eno izmed boljših piv. Mi počasi razvijamo to blagovno znamko, vendar je zaradi vse te poplave piv in tudi zaradi craft pivovarjev, ki so v zadnjih treh, štirih
letih preplavili Slovenijo, posledično na slovenski trg težje uvrstiti višjecenovno tuje pivo. Gostinec se po navadi prej odloči za slovensko craft pivo (ki je višji cenovni razred), kot za neko tuje klasično pivo. Gostinci, ki poznajo pivo Paulaner že s samega Oktoberfesta, ga po navadi poiščejo kar sami.
Porsche Inter Auto je eden izmed vodilnih ponudnikov avtomobilov na slovenskem trgu in jaz sem tu takoj prepoznal neko energijo. Začutili smo, da bi to bila lahko zgodba o uspehu. Za same želje podjetja Porsche Inter Auto smo takoj vedeli, da jih lahko izpeljemo. Prepričani smo bili, da bo dogodek dobro izpadel in res je bil odziv že prvo leto zelo pozitiven. Oboji smo bili zelo zadovoljni in Porsche Inter Auto se je odločil to zgodbo nadaljevati.
Na Porschejem Oktoberfestu se točita svetlo Paulaner in pšenično Paulaner pivo. V enem večeru stočimo okrog 150 30-litrskih sodov, se pravi 4500 litrov piva. Od tega je okrog 120 sodov svetlega piva in 30 sodov pšeničnega piva. Udeleženci prireditve se bolj kot k pšeničnemu, nagibajo h klasičnemu pivu.
Glavna nagrada je obisk Oktoberfesta v Münchnu, seveda bomo nagrado podelili tudi letos. Za nagrajenca je to res en tak lep dogodek – govorimo o festivalu z 200-letno tradicijo. Tisti, ki tega dogodka še niso obiskali, si tega, kako velik je dogodek, sploh ne morejo predstavljati. V 16 dneh se tam stoči 7 milijonov litrov piva, kar pomeni, da mora biti obiskovalcev res ogromno, poleg tega pa je Münchenski Oktoberfest, prav tako kot Oktoberfest podjetja Porsche Inter Auto, res profesionalno
organiziran.
Na Oktoberfestu 2019 bodo z nami bodo ansambel Kerlci, Hozentregarji, skupina Lenarti, ansambel Mladika in Stopar Trio.
Z veseljem vam sporočamo, da bodo na letošnjem Oktoberfestu 2019 z nami finalisti tekmovanja Volkswagen Špila. Blagovna znamka Volkswagen že kar nekaj let v Sloveniji ni več dejavna le na avtomobilskem področju, ampak tudi drugje. Močno podpira glasbeno sceno in po uspešnem projektu Volkswagen Rocks, namenjenem mladim rokerskim glasbenikom, so se že ob koncu lanskega leta lotili projekta, namenjenega narodno-zabavnim ansamblom, Volkswagen Špila.
Na natečaj se je pred novim letom prijavilo več kot 100 glasbenih skupin, štiričlanska komisija v postavi Raay, Anže Zavrl, Primož Grašič in Tomaž Šinko pa je izbrala 32 ansamblov, za katere menijo, da si zaslužijo glavno nagrado, sodelovanje s priznanimi glasbeniki in 10.000 evrov. Ansambli – prijavljeni prihajajo iz vse Slovenije – so se morali pred prijavo na natečaj seveda dobro pripraviti in med drugim posredovati tudi videoposnetek igranja v živo.
Ansambel Kerlci si je na odru Festivalne dvorane prišpilal zmago, glas ljudstva je pripadel Lenartom. Finale natečaja se je odvijal v fantastičnem vzdušju, ansambli pa so ob podpori publike in mentorjev na odru dali vse od sebe in predstavili nove pesmi, ki so jih v sodelovanju z mentorji ustvarili za ta natečaj.
Za letošnji Oktoberfestu smo zato povabili štiri finaliste tekmovanja in veseli nas, da bodo ansambli tekmovanja Volkswagen Špila poskrbeli za izjemno glasbeno vzdušje tudi na našem Oktoberfestu 2019!
Finalisti Volkswagen Špila, ki bodo igrali na letošnjem Oktoberfestu 2019:
Ansambel Kerlci sestavljamo 6 fantov, pravih kerlcov in Manca, najlepša med vsemi Kerlci. Njihova posebnost je izredno raznolik program, ki zajema poleg narodno-zabavne in zabavne glasbe tudi različne priredbe klasičnih skladb, italijanskih kancon in skladb celotnega sveta. Prepoznani so po kvalitetnem izvajanju glasbe in po elegantnih, belo-modro-rdečih oblekah.
Skupino Hozentregarji sestavljajo glasbeniki iz okolice Škofje Loke. Do zdaj so prejeli marsikatero priznanje, kot naprimer 1. nagrada s Festivala Cerkvenjak, uvrstitev v finale festivala Slovenska polka in valček 2015 in 2016 ter zmaga na Večeru viž v narečju 2018. Izhajajo iz ljudskega petja, tako da si še vedno najbolj štejejo v čast iskren pogled in potočeno solzo mladega dekleta.
Skupina Lenarti so mlada zasedba, ki deluje približno 2 leti. Sestavljajo jo dva brata in sestra. Do sedaj so posneli že 4 videospote, prva skladba je bila priredba, ostale tri pa so njihovo avtorsko delo. Bili so nagrajeni na lanskoletnem in letošnjem festivalu v Dolenjskih Toplicah, prav tako pa so zmagali na tekmovanju mladih talentov v Mengšu. V prihodnosti si želijo čim več nastopati, še naprej razvijati njihov moderen slog igranja in izdati čim več skladb.
Ansambel Mladika je v mesecu novembru praznoval 10. obletnico delovanja. V tem času smo bili finalisti vseh največjih festivalov NZ glasbe v Sloveniji, kjer smo bili tudi dobitniki nagrad.
Ansambel Stopar trio sestavljamo trije bratje iz Loke pri Mengšu, skupaj igramo dobrih 5 let. Glasba nas združuje že od mladih let, ko smo odraščali ob poslušanju ansamblov Stopar, Avsenik, Slak… Poleg igranja v ansamblu smo tudi aktivna glasbena spremljava folklorne skupine Svoboda Mengeš, ki je prejela zlato priznanje za glasbeno izvedbo na državnem nivoju.
Na hudomušna vprašanja odgovori s pravo mero lastne hudomušnosti.
Natalijo Verboten verjetno vsi poznamo po uspešnicah, kot so 'Rdeč Ferrari', 'Zate na Triglav' in 'Dva policaja'. Prav zato ne dvomim, da smo bili navdušeni, ko se je letos po daljšem glasbenem premoru spet vrnila na slovensko glasbeno sceno z dvema novima avtorskima skladbama in s prav tako pozitivno energijo, kot smo je bili od nje vedno vajeni. Natalija Verboten bo letos nastopala na Porschejevem Oktoberfestu, zato sem ji zastavil par vprašanj.
Natalija je energična, živahna in iskrena oseba. Na hudomušna vprašanja odgovori s pravo mero lastne hudomušnosti. Ko govori o glasbi in nastopih izžareva strast - na prvi pogled lahko opazimo, da je ustvarjena za svoj poklic. Vendar ta njena velika ljubezen do glasbe ni edina ali največja ljubezen njenega življenja – v njenem srcu prevladuje ljubezen do otrok in družine, ne manjka pa niti prostora za soljudi in oboževalce, katere vedno znova z veseljem spravi v dobro voljo.
Zadnjih 5 let nisem bila glasbeno aktivna, ker sem se bolj ukvarjala z otroki, kot pa z glasbo. Letos pa sem spet zelo aktivna na glasbenem področju, doslej sem izdala dve novi pesmi. Za jesen pripravljamo še eno novo skladbo, čez poletje pa sem kar veliko nastopala po Sloveniji. Oba otroka sta seveda imela počitnice, tako da smo si z družino privoščili kar nekaj izletov; ogledali smo si doberšen del Slovenije in malce skočili na morje.
Tako pavza kot tudi povratek sta prišla zelo spontano. Kot sem že omenila, sem se zadnjih nekaj let posvetila materinstvu, saj otroka zahtevata mamo v 'polnem delovnem času' – se pravi 24 ur na dan. Med premorom sem dobila kar nekaj idej, vendar sem si rekla, da če ne bom začutila nobene skladbe, ne bom nič novega posnela. Nič nisem hotela delati na silo, vedela sem, se bom spet odločila za snemanje, ko in če bo spet prišla prava skladba. Lani sem se pogovarjala z Martinom Štibernikom, ki je
avtor obeh mojih novih skladb – ustvaril pa je tudi veliko hitov za Karmen Stavec, s katero sta včasih skupaj delala in njegovo delo mi je bilo vedno zelo všeč – in takrat sem mu rekla, naj se spomni name, če bo imel še kdaj kakšno idejo oziroma preblisk. Par mesecev od njega ni bilo ne duha ne sluha in mislila sem že, da je pozabil name. V resnici pa je pripravljal ideje. Kar nekaj mi jih je nato poslal in vse so mi zelo všeč. Prvi dve sta že postali skladbi – 'Del mojega srca', ki je izšla
letos februarja, ter 'Lepa na pogled', ki je izšla julija.
Seveda, rekli so mi, da, ker sem zadnja leta bolj počivala, bom sedaj bolj delala s polno paro. In meni je to super, saj je glasba moja velika ljubezen že od nekdaj, čeprav je seveda na prvem mestu vedno družina. Na odru se počutim kot doma, tam živim svoje sanje, v moji službi uživam in se tudi sama zabavam na svojih nastopih. Čez vikende ne hodim ven, ker nastopam oziroma delam in tako mi je tudi najljubše.
Izvajam seveda svoje pesmi in pa marsikatero slovensko (narodno) zabavno skladbo, slovenske popevke, nove in starejše tuje uspešnice, ... čisto odvisno od priložnosti. Vedno se prilagajam, program je odvisen tudi od tega ali nastopam sama ali pa s spremljavo. Z bendom imamo res obsežen program – od šestih ur sem približno štiri do pet ur na odru in pojem tako svoje, kot tudi pesmi drugih izvajalcev, odvisno kaj je publiki všeč – kar si publika zaželi, tisto dobi. Seveda še vedno pojem vse skladbe, po katerih je moje ime postalo prepoznavno, kot so 'Rdeč Ferrari', 'Lizika', 'Dva policaja', 'Zate na Triglav', 'Pravi kavboj', 'Pravi štajerc'... Te so v bistvu stalnica mojega glasbenega repertoarja. Izvajam pa seveda tudi nove pesmi, ki si jih na moje veliko veselje publika tudi že zaželi in jim vedno rada prisluhne.
Ta dogodek je težko opisati, saj je vzdušje nepopisno, organizacija pa odlična. Že ko sem vstopila v sam šotor, sem bila navdušena nad celotno dekoracijo šotora – res je kot, da bi prišel na pravi Oktoberfest v Nemčijo. Tam sicer še nisem bila, ampak po tem niti ne čutim nobene potrebe, saj Porsche Inter Auto pripravi Oktoberfest kot se šika. Šotor je pokal po šivih, kot sem že omenila je bil prelepo okrašen, vse osebje je bilo v pravih bavarskih nošah, publika pa je bila vzhičena. Res je bilo nepopisno, izjemno vzdušje in kar veselim se že našega letošnjega sodelovanja, saj vem, da bo vsaj tako lepo, kot je bilo takrat.
Seveda! To je zelo lep del naše službe. Pa saj je že moja služba – to, da zabavam ljudi –izredno lep poklic in od vedno moja velika ljubezen. Če komu polepšam dan, ali s svojim nastopom, ali, ko se pozabavam z občinstvom in malo zaplešem z njimi, ali pa s tem, ko se skupaj slikamo – tudi jaz njih prosim, da mi pošljejo slike, da jih imam za spomin – se mi zdi to nekaj najlepšega.
Seveda, kupila sem si jo že pred dvema letoma, posebej za vaš Oktoberfest, tako da sem tudi letos že pripravljena, le še odločiti se moram, kakšna bo frizura, da bo res tista prava, tipična bavarska in da bom tudi usklajena s Poskočnimi muzikanti. Ampak ne bo takšna kot Dejanova. (smeh)
Na Porsche Oktoberfestu se spije okrog 5.000 litrov Paulaner-ja. Ali ste tudi sami oboževalka piva?
Andrej Šifrer poje pesem 'Po pivu prsa rastejo' in vsakdo, ki pozna to pesem, si misli, da sem velika oboževalka piva. (smeh) Ja, imam rada pivo ampak v čisto normalnih količinah.
Prireditev vsako leto obišče več kot 2.500 zvestih strank servisa in prodaje vozil.
Porsche Ljubljana letos že 8 leto zapored organizira tradicionalni Oktoberfest. Prireditev vsako leto obišče več kot 2.500 zvestih strank. Pogovarjali smo se z direktorjem Porsche Ljubljana, g. Aleksandrom Krivcem, ki nam je med drugim zaupal tudi kakšni so bili začetki prireditve in kako se je ta skozi leta razvijala.
Preden sem prevzel vodenje Porsche Ljubljana, se skoraj 10 let ni nič pripravilo za naše zveste stranke, ki so k nam hodile na servis in pri nas kupovale avtomobile že več let, neke zahvale za svojo zvestobo pa od nas niso prejele. Ko smo se odločali za potezo organizacije nekega dogodka za stranke, smo seveda razmišljali, kakšen dogodek bi bil najbolj primeren. Ker je znamka Volkswagen nemškega izvora, Oktoberfest pa eden najbolj značilnih nemških dogodkov, smo se odločili, da v Sloveniji naredimo pristen Oktoberfest in s tem del nemške tradicije približamo strankam v Sloveniji.
S prvim Oktoberfestom smo začeli kar tu pri nas, v salonu. Spraznili smo celoten salon in vanj spravili 1.200 ljudi, kar je bilo precej zanimivo – ponavadi je v salonu okoli 50 ljudi. Glasba je bila delno slovenska, delno tradicionalna bavarska. Poskusili smo tudi z dekoracijo, vendar so bili to bolj rudimentarni začetki.
Prva dva dogodka smo organizirali v salonu, nato pa smo Oktoberfest prestavili v zunanji šotor. Ta šotor vsako leto z veliko ljubeznijo okrasimo do popolnosti. Vsa ta leta smo delali predvsem na kvaliteti – da Oktoberfest Porsche Ljubljana čimbolj približamo pravemu Oktoberfestu v Münchnu. Zato tudi vedno točimo pivo Paulaner in strežemo belo klobaso 'Weiss Wurst', saj je to del bavarske tradicije, ki pa ga ne najdete
na 'Oktoberfestih', ki jih dandanes organizirajo v skoraj vsaki vasi.
Pred tremi leti je naš Oktoberfest prišlo obiskat 5 ljudi iz uprave v Salzburgu. Ker je bilo to ravno nekaj tednov po aferi 'Dieselgate', so bili malo prestrašeni oziroma nesigurni in se na odru niso želeli predstaviti. Dobili smo se v sejni sobi, kjer smo jim pripravili pogostitev, nato pa smo ob 18. uri z njimi odšli v šotor. Ko so zagledali 2.500 veselih, sproščenih ljudi, ki so se zabavali ter videli, kako lojalne so naše stranke, so bili čisto presenečeni. Pokazalo se je, da to, kar so takrat govorili mediji - da so ljudje razočarani nad Volkswagnom - sploh ni veljalo. Poleg tega je bila uprava navdušena nad tem, da pri organizaciji in izpeljavi našega Oktoberfesta z veseljem sodelujejo prav vsi zaposleni. Naš dogodek vsako leto obiščejo tudi kolegi, ki vodijo druge podružnice, v Italiji, v Avstriji, na Češkem, da si ogledajo ta naš koncept, ki velja za eno najbolj pristnih prireditev v našem koncernu.
Prvič je bil voditelj Sašo Hribar, naslednje leto Jernej Kuntner, v spominu mi je zelo ostal tudi Kondi Pižorn, ki smo ga imeli dvakrat, imeli smo še Jožeta Robežnika, nazadnje pa je Oktoberfest vodil Miha Brajnik. Letos bo voditeljica Natalija Verboten.
Pri kapaciteti tega dogodka smo prišli do limita; več kot 2.500 ljudi ne moremo sprejeti. Zato je naš cilj kvaliteta. Dogodek izpeljati še bolj ekskluzivno in strankam vedno znova pokazati hvaležnost za zvestobo z edinstveno izkušnjo, ki je ne morejo doživeti nikjer drugje v Sloveniji.
Ja, na pravem Oktoberfestu sem bil že petkrat, razlika je predvsem v velikosti. Tam en šotor sprejme 10.000 in več ljudi. Druga razlika je, da tam 90% ljudi na Oktoberfest pride oblečenih v tradicionalne bavarske noše. Tega v Sloveniji od naših strank seveda ne moremo pričakovati, zato pa smo v noše vsako leto oblečeni vsi zaposleni pri Porsche Ljubljana.
Petra Prevca smo začeli sponzorirati že pred 6 leti, še preden je postal eden izmed najboljših smučarskih skakalcev na svetu in tako lahko rečemo, da ga že od prvih uspehov spremljamo na njegovi karierni poti. Prav zato ga tudi vsako leto povabimo na Oktoberfest. G. Krivec, hvala, da ste si vzeli čas za tale prijeten pogovor. Skupaj z vašimi strankami že komaj čakam na letošnji Oktoberfest. Se
vidimo!
Svetovno znani Oktoberfest se ne odvija le v Nemčiji, temveč se nekaj let odvija tudi v Porsche poslovalnicah.
Svetovno znani Oktoberfest se ne odvija le v Nemčiji, temveč se nekaj let odvija tudi pri Porsche Maribor. Na prireditev se že sedaj intenzivno pripravljajo. Kajti hitro bo tukaj mesec oktober, ko bo šotor “pokal” po šivih. Na pogovor smo povabili vodjo servisa, g. Boruta Pokeržnika, ki nam je nekaj več povedal o samem konceptu prireditve.
Dejansko povabimo naše najbolj zveste zveste stranke – to so stranke, ki so nam zveste že vrsto let, in se k nam ponovno vračajo; vsako leto povabimo okoli 5.000 strank, povabili bi jih še več, če bi jih imeli kam dati (smeh).
Včasih smo imeli vsako leto kakšni dve, tri male prireditve. Ideja Oktoberfesta je prišla s strani vodstva in naših strank. Z Oktoberfestom dejansko naredimo nekaj pristnega; cilj je predvsem iskreno prijateljsko druženje s strankami, skupaj se lahko veselimo in družimo – to nam največ pomeni. Oktoberfest je svetovno znana prireditev, Porsche Inter Auto pa ga izpelje na nivoju, kakršnega ne najdete nikjer drugje v Sloveniji. Stranke skoraj celo leto sprašujejo, kdaj Oktoberfest bo, potem pa se praktično celo leto z njimi pogovarjamo, kako ‘fajn’ je bilo.
Tu ni vodje servisa, tu je celi servis – ne delamo razlik. Vsi delamo vse. Šotor postavljamo tri dni, to pomeni, da se moramo predhodno vrhunsko pripraviti. Obenem moramo postavljanje izpeljati tako, da servis še vedno normalno funkcionira. Ne moremo si privoščiti, da bi zaradi tega, ker za stranke organiziramo nek velik dogodek, servis zaprli. Sploh si ne znam zamisliti kaj bi bilo, če pri Oktoberfestu zaposleni pri Porsche Inter Auto ne bi sodelovali – imamo 5, 10 šankov in tu delajo samo naši sodelavci – v glavnini servis in prodaja.
Ko nas stranke vidijo oblečene v ‘lederhosen’ (tradicionalne moške bavarske usnjene hlače) oziroma v ‘dirndl’ (tradicionalna ženska bavarska obleka), najprej rečejo: »Se lahko slikamo z vami?« Mislim da je odgovor jasen – prireditev je bila sprejeta fenomenalno. Zanimivo je tudi, da je po našem zgledu vsako leto več strank oblečenih v tradicionalne Oktoberfest noše.
Največji čar je, da smo oblečeni v ta tradicionalna oblačila. S tem stranke, ki prvič obiščejo naš Oktoberfest, prijetno presenetimo. Veliko energije in truda vlagamo v pripravo programa in okrasitev šotora in okolice. Od znotraj šotor izgleda res čarobno: tradicionalni venci, pogrnjene mize, izgled šankov, pripravljene sveže bavarske preste in ‘krigli’ (značilni kozarci za pivo).
Zelo, zelo pozitivno. Celo prepirajo se, kdo bo delal za katerim pultom, saj se za šanki vedno veliko dogaja; stranke tu naročijo pijačo, ter se potem večinoma kar ustavijo, naslonijo na pult in z našimi zaposlenimi padejo v pogovor. Seveda gre spet omeniti, da so stranke pozitivno presenečene, ko vidijo vse naše zaposlene v tradicionalnih bavarskih nošah in, ker je čutiti vpletenost vseh sodelavcev pri takem dogodku, je s tem že tako dobro vzdušje še boljše.
O Oktoberfestu se pogovarjamo čez celo leto. Predvsem se pogovarjamo o tem, kdo bo izvajalec, kdo voditelj. Ker smo Oktoberfest nekajkrat že izpeljali, točno vemo, pri katerem delu organizacije smo najboljši in kateri del se da še izboljšati. Z organizacijsko skupino se usedemo na nekaj sestankih, da dorečemo še malenkosti. S sestanki začnemo maja, najbolj resne priprave pa potekajo v zadnjem mescu pred prireditvijo. 14
dni pred Oktoberfestom sodelavcem razdelimo naloge - kdo dela pri katerem šanku, kdo pospravlja kozarce, itd. Dva dneva pred prireditvijo, se pravi v sredo, začnemo postavljati šotor, do takrat pa mora biti naše dvorišče že izpraznjeno. V četrtek se polagajo lesena tla ter okrašuje šotor. V petek morajo biti do 13. ure šotor pripravljen za začetek Oktoberfesta. Ko vse pripravimo, imamo prosto do 16. ure, ko se dobimo z zaposlenimi, vsi oblečeni v tradicionalne bavarske noše, ter še enkrat
ponovimo zadolžitve vsakega zaposlenega.
Okoli pol šestih, pol ure pred začetkom programa začnemo naše stranke sprejemati v šotor. Ob šestih prične igrati godba na pihala (Mengeška godba), ki naredi uvod, po njej pa sledi pozdravni govor direktorja Porsche poslovalnice. Sledi značilno zabijanje pipe v sod piva – simbolično odprtje Oktoberfesta. Sledijo glasbeni program in različne igre za stranke, obvezna pa je tudi predstavitev kakšnega novega modela avtomobila znamke Volkswagen. Program traja do 23. ure. Stranke seveda nočejo iti domov, najraje bi na Oktoberfestu ostale kar do nedelje (smeh).
To je tradicija Oktoberfesta. Ko smo se v noše oblekli prvič, smo se najprej drug drugemu smejali. Stranke pa so to potezo sprejele z velikim navdušenjem, spraševale so nas, kje smo noše kupili ter, če se lahko slikajo z nami. Sedaj se v tradicionalna oblačila obleče vsako leto vse več strank in očitno je, da je ta poteza požela velik uspeh.
Seveda lahko. Na večer Oktoberfesta naše stranke spijejo okrog 5.000 litrov piva Paulaner, skuhamo okoli 2.500 belih bavarskih klobasic, razdelimo 3.500 svežih bavarskih prest. Najbolj zaželjene so bavarske bele klobase ‘Weiss Wurst’ in perutničke. Prvič, ko smo pripravili le bele klobase, smo ugotovili, da ogromno strank te jedi ne pozna in niti ne ve, kako se jo pravilno je, sedaj pa smo to tradicionalno bavarsko jed
strankam že dodobra približali.
Tako velika prireditev je seveda velik finančni vložek. Skupaj z našimi hčerinskimi podjetji Porsche Finance Group Slovenia in Porsche Slovenija se trudimo to prireditev vsako leto izvesti v enako velikem obsegu. Naj omenim, da je bil prvi Oktoberfest pri Porsche Ljubljana izpeljan že leta 2011. V letošnjem letu pa se širimo in bomo prvič organizirali tri Oktoberfeste za tri poslovalnice Porsche Inter Auto: Oktoberfest Porsche Ljubljana, Oktoberfest Porsche Maribor, Oktoberfest Porsche Koper.
G. Pokeržnik, najlepša vam hvala za tale prijeten klepet. Prepričan sem, da boste tudi letošnji Oktoberfest izpeljali več kot odlično. Naj bo ta dan praznik vseh zaposlenih in vaših zvestih strank.
V čast nam je, da lahko igramo na takšnem dogodku, ki ga organizira podjetje Porsche Inter Auto za svoje zveste stranke.
Pogovarjali smo se z g. Nikom Turkom, managerjem Poskočnih muzikantov, ki bodo tudi letos igrali na Oktoberfestu Porsche poslovalnic.
V čast nam je, da lahko igramo na takšnem dogodku, ki ga organizira podjetje Porsche Inter Auto za svoje zveste stranke. Poleg tega radi igramo na različnih Oktoberfestih tudi kje drugje, tudi v tujini. Ker je bil ta dogodek že lansko leto organiziran na tako visokem nivoju, moram priznati, da je izjemen približek Oktoberfestu, ki ga imajo v Münchnu.
Energija je bila odlična, dobili smo zelo pozitiven odziv tako s strani publike, kot tudi s strani organizatorjev. Videli smo, da ljudje uživajo v naši glasbi in v našem nastopu. Izpostaviti moram tudi dejstvo, da smo s strani obiskovalcev slišali same pohvale nad organizacijo, glasbo in ponudbo pijače ter hrane. To je verjetno tudi eden od razlogov, da se stranke z veseljem vračajo in ostajajo zveste samemu podjetju.
V osnovi smo narodnozabavni glasbeniki, za nas je torej prepoznaven 'oberkrain' stil, ki ga seveda gojimo še naprej, sicer pa smo znani tudi po tem, da radi naredimo zabavo izven teh glasbenih voda, torej smo dobri tudi v zabavni glasbi, tako da zadovoljimo tudi marsikatero željo po drugačni, ne samo narodnozabavni glasbi.
Tudi to je res. Radi kakšno pesem malo 'preoblečemo', s tem dosežemo tudi kakšno ciljno publiko, ki prej še ni zajadrala v te vode. Tudi naši zvesti poslušalci imajo radi tako popestritev.
Zdajle je to težko oceniti, v poletnem času nekoliko manj, saj imamo več nastopov, izven sezone pa imamo redne tedenske vaje, ki pa so najbolj intenzivne, ko se učimo nove pesmi in ko se pripravljamo na oddajo Slovenski pozdrav.
Najbolj vroče so seveda naše najnovejše uspešnice, glede ostalih pesmi pa predvsem poslušamo samo publiko. Izvajamo širok spekter slovenskih in tujih zimzelenih uspešnic in te ponavadi najbolj razživijo poslušalce.
Predvsem po izredni doslednosti izvedbe samega Oktoberfesta. Porschejev dogodek je zelo dober približek Münchenskega Oktoberfesta. Organizator gre res v detajle – poskrbi za avtentično dekoracijo, pripelje preste iz Nemčije, toči originalno Oktoberfest pivo Paulaner. Tako dobrega približka originalnega Oktoberfesta večinoma v Sloveniji ne vidimo.
Na Porschejevem Oktoberfestu se točita svetlo Paulaner in pšenično Paulaner pivo.
V Slovenijo uvažamo piva Staropramen, Paulaner, Corona, Veltins, Leffe, Stella Artois, Jelen, Ožujsko, Nikšičko, Beck's, Hoeegarden, Blue Moon, Hobgoblin, ... V ponudbi imamo okrog 65 različnih piv.
Najprej je seveda razlika med lager in ale pivi. V modi so trenutno slovenska craft piva. Piva se razlikujejo po okusu, aromi, stopnji alkohola. Slovenci smo sicer bolj dovzetni do čeških piv.
Paulaner je naš partner od leta 2011 dalje. V Sloveniji je bil prisoten že prej. Paulaner je v Sloveniji v višjem cenovnem rangu piv, kar je za slovenskega potrošnika težje sprejemljivo, to lahko vidimo tudi po tem, da je Heineken znižal svoje cene – Paulaner je v približno istem cenovnem rangu. Po kvaliteti je Paulaner brez dvoma eno izmed boljših piv. Mi počasi razvijamo to blagovno znamko, vendar je zaradi vse te poplave piv in tudi zaradi craft pivovarjev, ki so v zadnjih treh, štirih
letih preplavili Slovenijo, posledično na slovenski trg težje uvrstiti višjecenovno tuje pivo. Gostinec se po navadi prej odloči za slovensko craft pivo (ki je višji cenovni razred), kot za neko tuje klasično pivo. Gostinci, ki poznajo pivo Paulaner že s samega Oktoberfesta, ga po navadi poiščejo kar sami.
Porsche Inter Auto je eden izmed vodilnih ponudnikov avtomobilov na slovenskem trgu in jaz sem tu takoj prepoznal neko energijo. Začutili smo, da bi to bila lahko zgodba o uspehu. Za same želje podjetja Porsche Inter Auto smo takoj vedeli, da jih lahko izpeljemo. Prepričani smo bili, da bo dogodek dobro izpadel in res je bil odziv že prvo leto zelo pozitiven. Oboji smo bili zelo zadovoljni in Porsche Inter Auto se je odločil to zgodbo nadaljevati.
Na Porschejem Oktoberfestu se točita svetlo Paulaner in pšenično Paulaner pivo. V enem večeru stočimo okrog 150 30-litrskih sodov, se pravi 4500 litrov piva. Od tega je okrog 120 sodov svetlega piva in 30 sodov pšeničnega piva. Udeleženci prireditve se bolj kot k pšeničnemu, nagibajo h klasičnemu pivu.
Glavna nagrada je obisk Oktoberfesta v Münchnu, seveda bomo nagrado podelili tudi letos. Za nagrajenca je to res en tak lep dogodek – govorimo o festivalu z 200-letno tradicijo. Tisti, ki tega dogodka še niso obiskali, si tega, kako velik je dogodek, sploh ne morejo predstavljati. V 16 dneh se tam stoči 7 milijonov litrov piva, kar pomeni, da mora biti obiskovalcev res ogromno, poleg tega pa je Münchenski Oktoberfest, prav tako kot Oktoberfest podjetja Porsche Inter Auto, res profesionalno
organiziran.